Subject: Käibemaksuseaduse muutmise seaduse eelnõu väljatöötamiskavatsus. Kaupmeeste Liidu tagasiside
From: <[email-masked]>
To: "RAM Info"
Cc: "Sirje Pulk"
Date: Fri, 31 Jan 2025 16:57:44 +0200

Tere,

Saadame Kaupmeeste Liidu tagasiside käibemaksuseaduse eelnõu VTK kohta.

Tervitades

Nele Peil

Tegevjuht

Eesti Kaupmeeste Liit

Kiriku 6, Tallinn 10130

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Mob +37256 634 434

https://www.kaupmeesteliit.ee <http://www.kaupmeesteliit.ee/>

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, December 3, 2024 1:52 PM
To: Riigikogu <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 
Eesti Infotehnoloogia ja Telekommunikatsiooni Liit <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Raamatupidamise Toimkond <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Eesti Raamatupidajate Kogu <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Eesti Kaubandus-Tööstuskoda <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Eesti Väike- ja Keskmiste Ettevõtjate 
Assotsiatsioon MTÜ <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti Talupidajate 
Keskliit <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti Kaupmeeste 
Liit <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Käibemaksuseaduse muutmise seaduse eelnõu väljatöötamiskavatsus

Tere!

Teile on Rahandusministeeriumi poolt edastatud dokument.

Pealkiri: Käibemaksuseaduse muutmise seaduse eelnõu väljatöötamiskavatsus

Registreerimise kuupäev: 03.12.2024

Registreerimise number: 1.1-26/5393-1.

Suur-Ameerika 1, Tallinn 10122
Tel. (372) 611 3558
e-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.rahandusministeerium.ee> www.rahandusministeerium.ee

P Säästa loodust ja ära prindi seda e-kirja!

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud 
teavet.
This e-mail may contain information which is classified for official use.